Ne-am propus sa facem cat mai simpla procedura de retur astfel incat clientii nostri sa vina de fiecare data cu drag fara stresul ca vor ramane cu produse nedorite si bani cheltuiti inutil.

Asadar, daca un produs nu vi se potriveste, tot ce trebuie sa faceti e sa sunati la numarul de telefon 0743 494 147 sau sa ne comunicati printr-un mail [email protected] ca ceva nu corespunde, noi vom trimite perechea potrivita iar curierul va lua in schimb coletul de la dumneavoastra fara costuri de transport .
Vom fi raspunzatori pentru orice deficiente sau defecte din fabrica ale produsului.
Nu vom suporta taxele de transport in cazul in care doriti returnarea produsului si restituirea banilor.
Incercam sa descriem cat mai atent fiecare produs de pe site si, de asemenea, sa iti raspundem cu promptitudine la toate intrebarile.
Cu toate acestea, se intampla uneori sa doresti returul unor produse. In astfel de conditii trebuie sa stii ca legea romana te protejeaza: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului, sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”.

Cat timp am la dispozitie sa returnez produsele?
Din momentul primirii coletului, ai la dispozitie 14 zile sa returnezi produsele comandate. Inainte sa le trimiti insa, te rugam sa ne anunti telefonic sau pe adresa de e-mail: [email protected] in maxim 4 zile lucratoare.

Ce conditii trebuie sa respecte produsele, pentru a putea fi returnate?
Nu uita sa expediezi produsele exact asa cum le-ai primit: sa fie curate, cu etichetele intacte, si sa nu prezinte semne de purtare. In caz contrar, vom fi nevoiti sa iti refuzam returul. Inlocuirea este posibila o singura data pe comanda.

Pot inlocui produsele comandate cu altele din magazin?
Sigur ca da. Daca vrei acelasi produs, dar o alta marime, singura conditie este sa existe marimea dorita pe stoc.
Daca vrei sa inlocuiesti produsul cu un altul din magazin, se poate si acest lucru, dar bineinteles, cu achitarea diferentei de pret.

La al doilea schimb de produse clientul va achita integral costurile de transport.

Doresc returul banilor. Care este procedura?
Daca doresti sa iti primesti contravaloarea produselor comandate inapoi, te rugam sa notifici acest lucru telefonic sau prin email.
Costul transportului pentru produsul returnat va fi suportat de catre client.

Pot trimite produsul/le prin posta?
Nu, deoarece firma noastra nu are contract cu posta si ar implica timp suplimentar cu ridicarea coletelor + 1 angajat care sa faca treaba asta si apoi s-ar reflecta asupra pretului achizitionat de tine.

Nu este posibila returnarea banilor in sistem ramburs.
Ne asumam intreaga responsabilitate pentru procedura de retur si poti conta pana la capat pe corectitudinea noastra. Insa pentru a-ti putea accepta returul, te rugam sa acorzi atentie conditiilor de mai sus si respecti toti pasii indicati de noi.